home sibiu 2007
.
ENGLISH
DEUTSCH
Sibiu 2007 . calendarul 2007 . Operatori culturali . Orasul Sibiu . Comunicare
.
.
.
.
.
sibiu 2007
 
COMUNICARE
STIRI
 

napoi la stiri

 
CAUTA IN STIRI
lasati spatiu intre cuvinte
Keywords
Cauta in ...
Titlu si continut
Numai in titlu
Numai in continut

06 Jul, 06

Campania de promovare a programului Sibiu Capitală Culturală Europeană 2007 a fost câştigată

Consorţiul GAV- Scholz & Friends a câştigat licitaţia pentru promovarea programului Sibiu-Capitală Culturală Europeană 2007.  Bugetul campaniei de comunicare este de 3,22 milioane lei (32,2 miliarde lei vechi), fără TVA.

În primul rând, se are în vedere atenţionarea şi sensibilizarea publicului internaţional asupra programului Sibiu-Capitală Culturală Europeană 2007. Campania de promovare propriu-zisă se va derula pe tot parcursul anului 2007, componentele sale fiind preponderent informaţionale, specifice, strâns legate de calendarul manifestărilor culturale.

            Strategia de comunicare şi promovare, precum şi serviciile integrate necesare promovării interne şi internaţionale a programului Sibiu 2007, cuprind elemente de: creaţie, planificare, management şi implementare, PR, media relation, organizarea a două centre de informare/comunicare la Sibiu şi Bucureşti şi un pachet original de merchandising.

            În prezent, părţile de creaţie, vizual, slogan, identitate de marcă sunt finalizate. GAV va organiza la începutul lunii septembrie o conferinţă de presă în care va face publică partea tactică a campaniei.

Strategia de comunicare şi promovare gândită de GAV pentru Sibiu Capitală Culturală Europeană implică şi servicii integrate, respectiv: creaţie - inclusiv pachet de merchandising - ,  planificare, management şi implementare, precum şi media relation.

În acest sens, în Sibiu şi Bucureşti vor fi organizate două centre de informare. În plus, GAV va iniţia şi un turneu de presă în mari oraşe din Europa: Berlin, Viena, Londra, Bruxelles, Paris.

Publicul ţintă al campaniei este format din oamenii interesaţi de cultură şi călătorii. Aceştia sunt primii care vor simţi empatie cu această campanie. Campania îşi propune să-i folosească pe aceştia ca formatori de imagine şi opinie pentru restul - a precizat Raluca Sultan.

 

 

 


 
 
parteneri
HOME : SITEMAP : CONTACT
Design by MB Solutions © 2005 - 2007, All Rights Reserved